La Cursa

Circuit

Mapa del Circuit de la Cursa Solidària

La V Cursa Solidària de la Fundació PortAventura es realitzarà el proper dia 4 de novembre del 2017 a les instal·lacions de PortAventura® World.

SORTIDA
L'hora de sortida de la cursa serà a les 09.00 hores del dia 4 de novembre, des de l'PortAventura Convention Centre (Hotel PortAventura).

DISTÀNCIA
La Cursa constarà d'una prova de 6.000 metres aproximadament, el recorregut serà dins de les instal·lacions de PortAventura Park.

SUSCRIU-T’HI AL MAILING LIST
Rep puntualment informació de la VI Cursa Solidària…
Suscriu-t’hi al mailing list, clica aquí!

AVITUALLAMENT
Hi ha avituallaments a la meitad del recurregut i al final de la cursa

ENTREGA DORSALS I CHIP
La bossa del corredor, dorsal i el xip es donarà el divendres 3 de novenmbre des de les 16:30 hores fins les 21:00 hores i el dissabte 4 de novenmbre de 7:00h fins 8:45h a PortAventura Convention Centre (Hotel PortAventura).

Descarrega’t el mapa del recorregut >