La Cursa

Fun Run PortAventura cursa infantil

El pròxim 4 de novembre celebrarem la VI Cursa Solidària Halloween Fun Run a PortAventura World, des de la Fundació us animem a participar i col·laborar, tots junts per passar un meravellós dia en família, divertit isolidari en un entorn espectacular, a PortAventura World.

Els fons recaptats en aquesta cursa es destinaran a l'Organització Pallapupas.

Comptem amb tu.Omplim de somriures l’Hospital Joan XXIII de Tarragona!

ELS BENEFICIS ANIRAN DESTINATS A LORGANITZACIÓ PALLAPUPAS

Pallapupas - Riure omple de vidaAmb la seva tasca contrubueixen a la humanització dels processos hospitalaris i a la prevalença del subjecte per sobre de la malaltia mentre duri aquest procés. Avui en dia moltes persones viuen la seva malaltia amb molta solitud, i és per aquest motiu que posen el teatre al servei de la sanitat, contrubueixen a la seva humanització, omplint els espais de vida a través del riure.

Proposen l’humor com a eina fonamental per poder fer front a les situacions adverses que es viuen al voltant de la malaltia. El riure ajuda a canalitzar la tensió, la por i l’ansietat que moltes persones pateixen davant d’aquesta situació i, per aquest motiu, ho acompanyen amb el que millor saben fer: teatre.

SUSCRIU-T’HI AL MAILING LIST

Rep puntualment informació de la VI Cursa Solidària…
Suscriu-t’hi al mailing list, clica aquí!