Fem servir galetes pròpies i de terceres parts amb l'objectiu de millorar els nostres serveis i per a finalitats estadístiques. Més informació.
Si seguiu navegant, entendrem que accepta l'ús de les galetes. Sí, accepto
Cursa solidaria Fundació Port Aventura

La Cursa

Informació

Fun Run PortAventura cursa infantil

La Fundació PortAventura celebrarà el proper 28 de maig del 2016 la V Cursa Solidària Fun Run PortAventura.

Des de la Fundació us animem a participar i col·laborar, tots junts per passar un meravellós dia en família, divertit isolidari en un entorn espectacular, a PortAventura Park.

Els fons recaptats en aquesta cursa es destinaran a l'Associació Down Tarragona.

Comptem amb tu. Corre per Down!

ELS BENEFICIS ANIRAN DESTINATS A L'ASSOCIACIÓ DOWN TARRAGONA

L'Associació Down Tarragona és una entitat del territori que pretén integrar en la societat a persones amb Síndrome de Down i diferents capacitats. Es va crear el 27 d'octubre del 2007 i poc a poc han anat desenvolupant la implantació de serveis adreçats a la població de la província de Tarragona, amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals, així com a les seves famílies.

El projecte de l'Associació Down Tarragona és impulsar la inclusió de les persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals, millorar la seva qualitat de vida, contribuir a potenciar l'autonomia personal en tots els àmbits de la seva vida i defensar el compliment de la Convenció Internacional dels Drets de les Persones amb Discapacitat aprovada per Nacions Unides l'any 2006.

SUSCRIU-T’HI AL MAILING LIST

Rep puntualment informació de la V Cursa Solidària…
Suscriu-t’hi al mailing list, clica aquí!

INSCRIPCIONS

Com inscriure's