La Cursa

Fun Run PortAventura cursa infantil

La Fundació PortAventura celebrarà el proper 28 de maig del 2016 la V Cursa Solidària Fun Run PortAventura.

Des de la Fundació us animem a participar i col·laborar, tots junts per passar un meravellós dia en família, divertit isolidari en un entorn espectacular, a PortAventura Park.

Els fons recaptats en aquesta cursa es destinaran a l'Associació Down Tarragona.

Comptem amb tu. Corre per Down!

ELS BENEFICIS ANIRAN DESTINATS A L'ASSOCIACIÓ DOWN TARRAGONA

L'Associació Down Tarragona és una entitat del territori que pretén integrar en la societat a persones amb Síndrome de Down i diferents capacitats. Es va crear el 27 d'octubre del 2007 i poc a poc han anat desenvolupant la implantació de serveis adreçats a la població de la província de Tarragona, amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals, així com a les seves famílies.

El projecte de l'Associació Down Tarragona és impulsar la inclusió de les persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals, millorar la seva qualitat de vida, contribuir a potenciar l'autonomia personal en tots els àmbits de la seva vida i defensar el compliment de la Convenció Internacional dels Drets de les Persones amb Discapacitat aprovada per Nacions Unides l'any 2006.

SUSCRIU-T’HI AL MAILING LIST

Rep puntualment informació de la V Cursa Solidària…
Suscriu-t’hi al mailing list, clica aquí!