Inscripcions obertes

LES INSCRIPCIONS ES PODRAN EFECTUAR PRESENCIALMENT I ONLINE:
Presencialment a les següents botigues:
  - ESPORTS ARMOBAL - REUS

Per internet: Cursa per a adults | Cursa infantil

Les inscripcions es tanquen el dijous 2 de novembre a les 14:00h o fins arribar als 2000 inscrits.
Cada prova té el seu propi dorsal.

TERMINI I PREUS D’INSCRIPCIONS:
• Preu general > 15€
• Treballadors de PortAventura* > 7€
• Socis del Club PortAventura** > 10€
• Preu cursa infantil*** > 5€

* Els treballadors de PortAventura hauran de presentar l’acreditació de treballador de la citada empresa al recollir el dorsal.

** Els Socis del Club PortAventura hauran de presentar el passi vigent i el seu DNI al recollir el dorsal.

*** La inscripció i el pagament de les curses infantils es realitzarà On-Line o presencialment, i el mateix dia de la cursa, sempre i quan quedin dorsals lliures. Serà requisit imprescindible per la participació del menor a la cursa infantil, que el seu pare/mare o tutor legal participi a la cursa d’adults.