Legalitat
Política de privacitat

1. Ús i Tractament de Dades de Caràcter Personal
En compliment del que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (d’ara endavant, LOPD), la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura l’informa que les dades de caràcter personal proporcionades mitjançant l’emplenament dels formularis de registre electrònic corresponents, continguts al Lloc Web, passen a formar part dels fitxers propietat de l’empresa, i són tractades d’acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, amb la finalitat de prestar el servei.

En cadascun d’aquests formularis la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura l’informarà sobre la finalitat i l’ús de les dades demanades, el caràcter obligatori o facultatiu de les seves respostes, així com de les conseqüències de la negativa a subministrar-les. Així mateix, la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura informarà l’Usuari dels drets que l’assisteixen en relació amb les dades proporcionades i, en general, de tots els requeriments que exigeix la legislació aplicable en matèria de protecció de dades, els quals han de ser acceptats per l’Usuari expressament.

L’Usuari garanteix i respon en qualsevol cas de la certesa, veracitat, exactitud, vigència i autenticitat de les dades de caràcter personal subministrades, i es compromet a mantenir-les degudament actualitzades.

L’informem que podrà exercir els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició a través de l’adreça de correu electrònic info@portaventura.es o mitjançant comunicació escrita, acompanyada de còpia del seu document nacional d’identitat, adreçada a la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura, Av. Pere Molas, km. 2, 43480 Vila-seca (Tarragona).

Li preguem que comuniqui de manera immediata a la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura qualsevol modificació de les seves dades de caràcter personal, a fi que la informació continguda en els nostres fitxers estigui en tot moment actualitzada i no contingui errors o desactualitzacions.

Així mateix, als efectes del que estableix l’art. 11 LOPD, l’informem –i vostè consent expressament– de la cessió de les seves dades personals a l’empresa PORT AVENTURA ENTERTAINMENT, S.A., amb adreça a l’av. Alcalde Pere Molas, km. 2, 43480 Vila-seca (Tarragona), on podrà exercir els seus drets d’accés, de cancel·lació, de rectificació i d’oposició. Aquesta comunicació es fa amb la finalitat de gestionar aquelles activitats que tenen relació amb la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura. No obstant això, si no desitja autoritzar aquesta comunicació de dades personals, li preguem que marqui la casella corresponent.

2. Mesures de Seguretat
La FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura l’informa que té implantades les mesures de seguretat d’índole tècnica i organitzatives necessàries per a garantir la seguretat de les seves dades de caràcter personal i evitar‑ne l’alteració, la pèrdua i el tractament i/o l’accés no autoritzats, d’acord amb l’estat de la tecnologia, la natura de les dades emmagatzemades i els riscos a què s’hi exposen, bé provinguin de l’acció humana bé del medi físic o natural. Tot això, de conformitat amb el que preveu l’article 9 de la LOPD i el Reial Decret 994/1999, d’11 de juny, pel que s’aprova la Legislació de Mesures de Seguretat dels Arxius Automatitzats que contenen Dades de Caràcter Personal.

Així, la FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura ha establert mesures addicionals amb vista a reforçar la confidencialitat i la integritat de la informació en les organitzacions, com a l’establiment de limitacions a l’ús del correu electrònic a l’hora d’enviar dades o documents de caràcter confidencial. No obstant això, l’usuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat a Internet no són inexpugnables.

La FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura manté contínuament la supervisió, el control i l’avaluació dels processos per a assegurar el respecte a la privacitat de les dades.

3. Modificació de la política de privacitat
La FUNDACIÓ PRIVADA PortAventura es reserva el dret a modificar la seva Política de Privacitat, segons el seu propi criteri, o arran d’un canvi introduït per una resolució de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, de caràcter legislatiu o jurisprudencial. Qualsevol modificació de la Política de Privacitat serà publicada almenys deu dies abans de la seva aplicació efectiva. L’ús del Web després d’aquests canvis n’implicarà l’acceptació.